Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS prob.

Postat av demonenlol den 19 Maj 2008, 19:20
3 kommentarer · 185 träffar
Tjenare, detta är inte min första tråd om detta ämnet då jag inte fått bra svar på mina andra trådar, och dom skrevs för ganska längesen.
Nu är det så att jag orkar inte lira wow mer utan jag skulle lira lite cs idag med polarna, till min fasa upptäcker jag att jag har fryslagg och efter ett tag kommer det upp ett fel meddelande om att det är Runtime Error i hl.exe och det finns bara ok och när jag trycker på ok så lägger cs ner. Så håller det på och jag får sånt runtime error kanske 1gång per 10min eller så.

Jag har uppdaterat drivrutinerna till graffekortet (nVidia GeForce 6600GT 128mbit) som för övrigt suger.
Datorn är ny formaterad och jag har testat att installera om steam 3 gånger. Och inget fungerar

Någon som vet hur jag så gå tillväga för att lösa problemet ?
Någon som haft samma problem, och hur löste ni det ?

Tacksam för svar / Demonah

Notera att innan jag bytte nätaggregat så fungerade det felfritt efter första runtime erroret :S Men nu fortsätter jag att fryslagga.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..