1
Hjälp här
Postat av pommparn den 16 Maj 2008, 14:17
4 kommentarer · 120 träffar
Hejsan nu är det så här att jag har ett stort prob. jag har försökt att lägga in blocks i 2 dagar nu men jag får inte upp rutan när jag skriver /bm så jag undrar om någon kunde vara shysst och rara och dela ut sin dedicated server cstrike map så jag slipper allt med att lägga in blocksen jag kan göra mej själv till admin osv men det är att få in allt i rätt map osv så om någon kunde länka sin dedicated server cstrike map så vorde jag väldigt tacksam :) (kollat google fb osv så ni behöver inte skriva det )
fattar ni inte va jag mennar så har jag lite kortare hear Jag har följt guiden på brutalcs där det står hur man skaffar amxmodx och hur man får plugins på servern, får det att funka men inte blockmakerna
Så nu undrar jag om någon utav er kan ladda upp eran dedicated server mapp så jag får allt att fungera?
Ni ska ju såklart ha blockmaker och amxmod på servern (dedi)
så jag vill att ni ska dela ut eran dedi cstrike map med alla blockmaker inne på rätt ställen jag kirrar de med steam id osv själv snälla sn'lla hjälp!
fattar ni inte va jag mennar så har jag lite kortare hear Jag har följt guiden på brutalcs där det står hur man skaffar amxmodx och hur man får plugins på servern, får det att funka men inte blockmakerna
Så nu undrar jag om någon utav er kan ladda upp eran dedicated server mapp så jag får allt att fungera?
Ni ska ju såklart ha blockmaker och amxmod på servern (dedi)
så jag vill att ni ska dela ut eran dedi cstrike map med alla blockmaker inne på rätt ställen jag kirrar de med steam id osv själv snälla sn'lla hjälp!