Jag och min kompis sitter och diskuterar hur mycket nördar vi egentligen är. Sitter och lirar Cs dag ut och dag in. Denna fråga har förmodligen kommit upp förut men finns det någon sida där man kan kolla Cs-stats. Antal speltimmar osv. Som någon rankingliknande.
Tacksam för svar. Har ni inget bra svar behöver ni inte svara.
#202, idd well spent :P Orc warrior now ;)
vi säger att du spelar på mlg och spelar mage. din allaince karaktär får ENDAST vara gnome, och din horde karaktär får ENDAST vara undead. ta reda på fakta först...
har erfarnhet själv av det då jag spelar alliance rmp som präst och det är bara dumt i huvudet att jag blir tvingad att spela defensivt pga en dum fittracial då jag springer för att feara >will> jag e fearad>in i annan cc (tja swd sheep nvm e fearad)
folk som tycker att wotf är balanserad är så jävla korkade punkt
herregud sluta tjut när ni har världens största jävla övertag
och jo, mages är OP, alla casters är OP fuck sake.
Hörru lilla gubben jag tror inte blizzard bryr sig om dig faktiskt:[
Om du vill läsa om det jag menade med en buff så kan du kolla på denna video. http://www.youtube.com/watch?v =TJYqlQUFkDc .
Conclusion
Vi får det alla andra klasser redan har, i en krånglig form, för en elemental shaman.
beastcleaves dödar redan priests på 3 sek genom ps...
det syftade var ju på att humans har det asnajs när det gäller trinkets i pvp.. Wotf är ju inte ens i närheten av det imo
det är ju sjukligt overpower
#225 skojar du?
edit : kom nyss på att det spelade minst 2 rmp's i san diego, men några 90 % var det iaf inte ._.
Enhance + BM hunter.. ok? det är gg innan man hinner röra någon.
BLAM Stormstrike
KAPOW 100 miljarders Windfury
Slash gg
Edit: #231 du är dum i huvudet (Jag spelar Gnome)
Err not, men ja dom har ju bubbla ;< opps
i alla fall, läs #158 för en förklaring till varför jag gjorde tråden, förklarade inte så bra i #0 :)