Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En sista kraftansträngning från min sida

Postat av Bzr den 27 Mars 2008, 18:24
4 kommentarer · 56 träffar
Godkväll.

Ser att min tråd kan bryta mot reglerna §16,17 och 22. Men tar chansen ändå, alla mynt har 2 sidor. Även denna slantsingling

http://tf.exz.nu/bzrda1337/for um/upload/viewtopic.php?id=133

" -Med en sista kraftansträngning ber jag er som genom åren fått hjälp av min sida att ragga en duktig snäll kodare som kan hjälpa mig slänga upp en ny version av Cs-Tweak (och den behöver verkligen en uppgradering, både design, funktion och innehåll).

Har så mkt mer jag skulle vilja dela med mig av cs, både tips, idéer, erfarenheter och kunskaper. Men tack vare den enkla hemsidan jag har uppe nu får jag inte motivationen som behövs för att fortsätta.

Jag har 2 st templates som jag ser skulle kunna fungera med Cs-Tweaks behov och funktionalitet, men kunskaps och tidsbrist gör att jag inte hinner med. Samma sak gäller där, jag saknar motivationen. Och att få jobb+privatliv+vardagsliv+frit id samt vara social med vänner, att få allt det att gå ihop är för mig en pärs då jag jobbar natt, och det är en ständig balansgång där någon alltid får mindre tid än det andra.

Inte för att få erat medlidande, men att få er förståelse för varför jag ej har fortsatt med Cs-Tweak sidan sen början av 2007 (då jag först försökte börja om, eller sommaren 2005 då sidan först kom upp).

Skulle även behöva en likasinnad själ som brinner för Cs och vill dela med sig av sin erfarenhet och mår bra av att hjälpa communityn i sverige, både nybörjare, amatörer samt mer erfarna spelare.

Känner ni någon som passar in på beskrivningen får den gärna ta kontakt med mig via mail: bzzzre@gmail.com .

Tack för mig/Bzr"

Seriösa kommentarer efterfrågas.

MvH/Bzr

Shall I stay or shall I go?

11 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..