1
vem är dummast ?
Postat av ardis. den 26 Mars 2008, 13:20
17 kommentarer · 52 träffar
haahah, ja och några kompisar sittar och babbblar lite i vent om vem som e dummast så nu frågar vi fragbite.
min kompis har typ 70-80 iq, nåt fel på hans hjärna tror vi
vi har en ganska seriös cs 1.6 clan, så en kille på mirc sa att han ville sponsra oss med en pcw server, självklart gick min kompis på de, så satt dom och snacka. han addade han på msn, och snacka shit.
efter en halvtimma, sa han som skulle sponsra oss med en server, att han ville veta hans acc namn och pw, för att lägga till lite plugins, och skit till servern.
SJÄLVKLART GER DEN DUMME JÄVELN UT SITT PW OCH ACC!!
så han som skulle spronsra oss, går offline på msn och han ser vi aldrig mer!
men han säger att ja e dummast, för jag har blivit vac bannat på 3 acc, på ett av dom har jag itne fuskat, har slutat fuskat nu, men han tror inte på mig.
nu till saken, vem av oss är dummast?? bjuder på stavfelen
min kompis har typ 70-80 iq, nåt fel på hans hjärna tror vi
vi har en ganska seriös cs 1.6 clan, så en kille på mirc sa att han ville sponsra oss med en pcw server, självklart gick min kompis på de, så satt dom och snacka. han addade han på msn, och snacka shit.
efter en halvtimma, sa han som skulle sponsra oss med en server, att han ville veta hans acc namn och pw, för att lägga till lite plugins, och skit till servern.
SJÄLVKLART GER DEN DUMME JÄVELN UT SITT PW OCH ACC!!
så han som skulle spronsra oss, går offline på msn och han ser vi aldrig mer!
men han säger att ja e dummast, för jag har blivit vac bannat på 3 acc, på ett av dom har jag itne fuskat, har slutat fuskat nu, men han tror inte på mig.
nu till saken, vem av oss är dummast?? bjuder på stavfelen