Satt å snacka lite me gips i vår kära homo kanal där ja kom fram åt en skum sak
dvs om vilket Cs kommer bli "dagens" CS?
idag finns ju CS 1.6 (1.5 för proffs å folk som vägrar steam ;))
Valve (eller vilka de nu än e) utvecklar CS:CZ
de utvecklar även CS 1 som vi kan kalla de numera
folk säger att de ska komma ut CS 2 var dom fått de ifrån vet ja inte men vilka tillverkar de?
Valve köpte vill upp rättigheterna eller liknande för CS?
Tror ju inte dom sitter å utvecklar 3 updates för 3 olika spel som liknar varandra?
CS 1.6 börjar ju "lika" CS:CZ lite grann, me nya texturer och skölden som först skulle göra sitt framträdande i CS:CZ de enda som fattas nu e tårgas å bazooka inkl molotovs
CS 2 har ja inte sett röken av men de känns rätt korkat att de skulle utveckla de när dom sitter me CS:CZ inte att dom gjort en MEGA mod till HL2 istället för å utveckla ett stand alone?
men som sagt de känns rätt korkat om de ska utveckla 3 olika spel som e så pass lika
idag släpper vi CS 1.8 CS:CZ 1.2 och CS 2 1:1
:)
så frågan är vilket CS som kommer bli framtidens CS som snart e här
cs 1.6 kommer ryka bort snart eftersom de flesta verkar inte gilla den och cs:cz lär bli något mer flyt i, så 1.6 blir flopp, cs:cz kommer hålla ett tag men cs 2 kommer dominera :P
säger dom att vi nu tex ska börja spela CS:CZ så måste ju alla gå över å då kommer folket som inte har CS:CZ måste inskaffa de eftersom lagen nu kanske börjar köra me bazookan, molotov m.m
annars kanske de ser lite cp ut på hltv ;)
pappa varför börja de brinna på gatan? :D
pappa varför flyger T runt å dör?
fint citat "säger dom att vi nu tex ska börja spela CS:CZ så måste ju alla gå över "
jag tror mest på att cs2 kommer klassar som ett nytt spel eftersom det är en ny motor.
1.6 är oxå "nästan" ett helt nytt spel, steam har ju förstört den gamla vanliga hederliga menyerna.
#6 hmm nu kom jag på det, det är spelarna som styr inte cpl! Ifall cpl säger nu spelar vi cs:cz men så kanske alla vägrar?
#2 haha, lite rätt hade den allt, stenåldern.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil