Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

klan WANTED :)

Postat av benjii den 21 September 2003, 14:28
81 kommentarer · 173 träffar
tjena! nu är jag klanlös och söker klan.. men det är ganska jobbigt att hitta en bra klan :) jag har spelat i 1 år och är 15 år, under det året jag spelat cs har jag fått många erfarenheter och nått top70 på cb, jag skulle gärna vilja nå bättre mål än det för jag vet att jag har skillsen till det.. om ni har tips på bra sätt att söka klan så skriv gärna det, om ni skriver mix får ni skriva ett bra ställe att hitta skillade mixar på. om ni vill att jag provspelar för er klan får ni gärna skriva till mig! ni kan hitta mig i irc kanalen #extreeme.org

demo: http://x_s_p.tr ipod.com/demoBYxsp.zip (fixa mellanslaget)

för en stund sen kom jag på en idé som kanske underlättar i att hitta klan, borde jag göra en cs film? isf ska jag spela lite mixxar denna och nästa månad, jag recordar varje mix och sen gör jag film av dom demosen jag sammlat ihop under dom här 2 månaderna... :)

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..