Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En sluten

Postat av Dehmi den 12 September 2004, 21:59
45 kommentarer · 133 träffar
Hejsan alla glada fragbitare!

(Snälla inget tjöt om stavning eller dylikt)

Jag satt och igår kväll och hade allmänt tråkigt så jag satte mig och sökte mix.

Hittade ett gäng mysiga skåningar som lät trevliga, så jag satte mig och börja leta mot stånd.

Efter ett tag hittade jag något som verkade lovande.

Fick IP och PW, jag och skåningarna gick in fort som bara den.

En dominant skåning håller i taktikerna (vi smyger cw :> ), när vi kommit en bit fram så kommer en lustig filur ut från trappan och dra 4 raka HS på oss, vi hade inte en changs att vinna :(.

Det går vidare och denna kille vid namn expeCt fortsätter att helt klart dominera i CT och vi har inte mycket att säga till om.

Efter ett tags spelande står det 8 - 3 till dom och han som topp fragar (samma kille som så fint "ägde" oss i picka rundan) har 24 - 2 och han under honom har 12 - 9.

Efter matchen frågar jag honom vilken klan han spelar i, han svarar att han spelar i den som vi mötte.

Jag frågar han va f*n han gör i den klanen, för han var alltså bland dom bästa jag har sett och dom andra var ingen någon stjärna precis.

Han svara att han bara sitter och leker i den klanen, jag frågar han varför han inte spelar i någon bättre klan för han skulle mycket väl kunnat ha spelat i R60s div 1 - 2.

Han svara att det är svårt att få changsen att spela med sådana klaner efter som man måste oftast känna dom innan för att ha en liten changs.

Så jag sitter och grubblar ett tag på vad denna kille vid namn "expeCt" hade sagt, och jag kommer fram till vad många för mig säkert redan har kommit på.

Att en klan tex. SK och EYE lägger ner några av spelarna "slutar" medans säg att 2 - 3 startar en ny klan tex. Hyper, SpawN och säg Potti, efter som Hyper vet att vilden och isKall är bra (och han känenr dom mer eller mindre) så plockar dom in dom.

Och HeatoN och Ahl startar nytt och plockar in GudeN och Crw.

För att sedan plocka in någon annan som dom redan känner.

Väldigt sällan man ser "nya" folk komma in och det beror på att hela CS klungan på höger nivå är såpas sluten att det är extremt svårt att komma in i den näst in till omöjligt.

Trots att det säkert finns många många som hade platsat i bättre klaner.

Jag kan ju förstå att tex. Hippopotamus inte går in och söker en try i #try.se :).

Men om man nu är bra och vill hitta en bra klan ("l33t") hur skall man då gå till väga?

Inga onödiga kommenter plz. (IQ-Fiskmås)

Skriv mer som The Guardian för han skriver "dom mest seriösa kommentarerna i detta forum".

P.S Firat äger :)

*** EDIT ***

sry, för topicen :( såg inte att det blev fel, skulle ståt "En sluten CS klunga"
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..