Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Host_Error???

Postat av omicron den 9 September 2004, 15:51
2 kommentarer · 143 träffar
Tjena.
Vet att det finns massa forum trådar med host_error, men eftersom jag aldrig fått något riktigt svar så tar ja upp detta. Så säg inte att ja ska kolla forumet tack!

Problemet är att när jag lirar i någon minut på en listen server så stängs cs av, sedan står det host_error o en massa text och siffror i consolen, det blir nästan alltid så på listen. Det tråkiga är att ja har lidit me detta i flera år nu och det är inte så kul när man ska spela clan match m.m. Vet inte vad ja ska göra för att fixa det? Har hört endel som säger att det blir så om servern har en likadan router som en själv vet inte om detta stämmer då. Själv har jag en D-link 804, så om nån vet om man ska in o fixa me routern skriv gärna de. Annars om ni har några andra förslag så skriv gärna det också. Kan ockås säga att min halvbror o ja delar på internet, och det blir likadant för han så det är knappast fel på datorerna.

Skulle vart väldigt uppskattat om ni har några förslag, så det löser sig nån gång.
Tack på förhand!!

/ OmiCroN

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..