Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS

Postat av trezz- den 18 Februari 2008, 10:50
5 kommentarer · 125 träffar
tjo.. just nu ett tag har jag känt på mer och mindre smålagg ..
Det hela startade att min kompis tog tillbaka sitt account som jag spelat på i 1 år .. Jag köpte nytt och allt förstördes.. Framförallt grafiken.. Det har inte att ändrats tillbaks och jag har skitit i det.. Men nu vill ja ta upp de igen och försöka fixa mitt lagg så jag kan börja lira igen.. Just nu, så går det att spela men det går inte rent av, om ni förstår vad ja menar.. Det små laggar som fan, tex om man slänger en granat så hackar den fram o hitboxen är sämst fast jag har rätt rates och grafiken är skit-oskön .. Allt sånt var perfekt innan på mitt förra account men jag kommer inte ihåg hur ja gjort.. Datorn är inget fel på.. Flyter på, på WOW helt perfekt osv .. Men det är några intsällningar i CS eller någe? .. Kanske i Launch Options? .. har -freq 75 där ATM.. hade det förrut också..

// mkt tacksam för svar
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..