Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

roligast cs upplevelsen

Postat av Cinta den 4 September 2004, 19:31
37 kommentarer · 53 träffar
Hej på er alla fragers !

Tänkte bara få veta eran roligaste cs upplevelsen ni fått vara med om ( in game )

sökte i forumet efter en liknande tråd har för mig att det skulle finnas en likanade .Men jag hittade ingen så ni som börjar grina på mig för att jag ska pa en tråd som redan finns ,,,sorry men jag kunde inte hitta den =( .

Min roligaste upplevelse var när jag lira en liten mix 3on3 på Nuke. Jag var sista spelaren på ct satt å höll rampen. En kille hade tydligen kommit från yarden . Han klättra upp på stegen från ct`s håll. Jag såg han! klättrade efter, upp på caten , jag smög efter ,upp på högra balken ,ja me .Han hoppa ner på mellan balken , jag efter så klart ! ,Ner på gula boxen ,jag så klart efter ,han sattes sig vid knarr dörren , jag satte mig på hans huve. Satt å fjösa dära ett tag .När jag tänkte hugga han med kniven missa jag hela tiden var nog för full :P . Sen kom hans polare från yarden (main)å skjöt mig med awp`n .
HAHAHAHA fy fasen va vi skratta :D

Undra vad hans kommpis skrek i ventrilon åt han när han såg mig sitta på hans skalle :D ! Synd att jag inte recca för det var jekligt roligt å se hela händelsen men men man var ju lite på lyse :P

Nå väl det var min roligaste händelse jag vart med om på mina 6 månader som aktiv cs spelare ;D

Hoppas ni skriver lite ååå snälla orka inte skriva oseriösa kommentarer !

*eventuella stav fel bjuder jag på*
Föregående tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar