Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är FOSKARE

Postat av Styxa den 7 Februari 2008, 14:34
106 kommentarer · 203 träffar
Jag ändrar tråden och förklara vad som e fel med och fuska och inte.. Om du vill prova fusk kan du lika bra sitta och spela mot bottar. på officiella matcher så som cup/cb/lan osv.. där är det inte okej att fuska för du blir bustad och du kmr bli det om och om igen om du fortsätter fuska.

Jag har spelat 9 år 5-7 år har jag fuskat.. min första fuskfilm kom ut 2002, då jag spelade mot Norrlandsguld med eXe... Jag hade nyss lärt mig hur man gjorde.. jag var 12 år och vilseleden av argsinta behov behövde liksom koppla av så jag drog på under en viktig match och blev bustad där efter väldigt snabbt. vilka jag mötte var walle iLight Bullen och 2 andra kmr inte ihåg va dom nicka.. men gjorde bort mig totalt iaf..

Jag har försökt tjäna respekt som brud (fejkat brud när jag spelat) för att få tag på Q auth thingeys som +ao/+amo osv.. det var mycket lättare då.. skapade en klan som hette "IG" Immortal Girls.. där vi fick in 800 idlers på en dag.. var mycket lättare blablabla :D

mesta man gjorde när man fuska var att impa på dom större bossarna dom som sköt hårdast utan fusk :] men blev ju ingen succée på mig se, blir nertrampad i diket för misstaget man gjorde när man var ett litet barN ;D nu kmr jag aldrig jobba upp mig på nivån som finns idag :P

Orkar inte förklara mer MEN FUSKA INTE ;D dE E BAAAAD! och du får lågt självförtroende om du blir fuskanklagad när du spelar cleanT ! XD
Föregående tråd
Nästa tråd

106 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 106 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..