Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips för dom som söker pcw.

Postat av -Mx den 18 September 2003, 14:06
24 kommentarer · 212 träffar
Har suttit och praccat 1.6 nu i ett par dagar och jag är chockad över cs-scenens inkompetens.
Visst, 1.6 är nytt, men fattar ni inte hur ni använder steam så snälla SÖK inte pracc på 1.6 ännu då.

En vanlig kväll kan se ut som följer:

Folk spammar "PCW NU!!! er server" , visst tänker man och tackar ja.... 4st av motståndarna kommer in på servern om man har tur, sen sitter man där 5 vs 4 och bara väntar och väntar, efter 20 min får man ofta en i raden av kommentaren "ta bort pass", kan även vara "han rebootar nu"

Mitt tips till klaner som söker pracc i 1.6 är:

1: Se till att starta Steam och se till att det funkar INNAN ni spammar i diverse pracckanaler.

2: Lär er (läs, prova) hur man skriver in password till en server, ok att det bugga i 1.5 men 1.6 är tillverkat för nybörjare i just denna aspekten, fattar inte hur man KAN misslyckas med att ange password.

3: Efter att ni har misslyckats med att få in er sista spelare, Tänk då på att det inte är rätt läge att vara otrevlig, vi som kan har ju faktiskt varit trevliga nog att vänta...oftast alltför länge.

Till sist vill jag bara påpeka att detta gäller dom flesta klaner, även såkallade "elites" har inte vett nog att fixa fungerande utrustning innan dom spammar pcw.

Personligen kan jag säga att min klan aldrig varit senare än 5 minuter in på servern, varför? Jo pågrund av att alla i klanen ser till att ha sina grejor igång.

Creds till dom som håller tiderna!

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..