Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hackar i cs

Postat av WASSERSTRASSEH den 27 Januari 2008, 19:25
6 kommentarer · 47 träffar
Känner nu att jag måste få det här löst.

För ett några månader sedan så köpte vi en ny router, och då slutade cs funka för mig. När jag skulle connecta så lackade internet ur osv. Men min bror hittade ett sätt så man kunde spela ändå. Man vart tvungen att connecta direkt från consolen, man kunde inte gå in på 'find servers' först och hitta någon IP.

Eftersom jag inte har så många kompisar som spelar cs längre (alla har övergått till WoW) så roar jag mig med att spela public. Jag hittade en lösning efter ett tag; nämligen spelarenan.se

Tyckte det var skoj att återigen få spela det älskade spelet.
Men nu till problemet.
Efter ett tag så började jag hacka lite smått var annan/var tredje sekund. Gjorde mig inte så mycket, utan blev mest irriterad av det. Fortsatte att spela men det blev bara värre. Så testade intstallera om cs, steam och det som hörde till. Funkade tyvärr inte. Så igår kväll så ominstallerade jag windows. Började installera steam, cs och det dära. Till min förvåning och glädje så hade lagget försvunitt (dock inte problemet med att man inte kunde connecta till servrarna inne från cs). Var glad och satt o spelade ett tag imorse, tills min bror började tanka. Jag ropade på honom och frågade om han 'tankade', eftersom min ping hade skjutit till över 70. Han sa att han gjorde det, men han skulle stänga av det.
Efter han hade stängt av det så återgick min ping till 10-20 MEN jag började hacka igen.

Så nu sitter jag här med ett cs som återigen laggar, efter min broder hade laddat ner. Så jag måste få veta om någon vet hur jag skall åtgärda detta problem.
TACK på förhand.
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar