Nu är det så att jag ha börjat spela Css. Och nu är det 4 dagen i rad jag får steamticket. På mitt förra account va det en fil man skulle ta bort, men det va i 1.6. Men jag ha glömmt filens namn. Vet ni va den heter, så att man inte få steamticket?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Tanks är överskattat imo, tycker de handlar mycket mer om att ha bra initiate och supports. Sen att kunna spela sina "uppgifter" är ju såklart en sak var och en måste kunna.
Men till saken, körde en bra setup för någon dag sen med mina polare.
Trilane - martyr, myrm, pesti.
Solo longlane - pharaoh(sjukt bra initiate förövrigt)
mid - Soulstealer.
Pesti hade sin pk efter 10 minuter + marchers och chalice + powersupply.
Vi vann ganska hårt fastän deras hag var 1840 och våran högsta hade 1750.
#103 Det är nybörjar heroes som folk spelar public for fun.
Finns inte en bra hon-klan som använder några utav dem.
#107 Jag skulle definera en tank som en hero som kan ta mycket stryk eller är svår att få död på. Te.x. Bubbles, Accursed, Zephyr, Predator, Amun-Raa etc.
#107 en hero som kan ta mycket stryk och stanna länge + som har AoE spells som kan skada eller stunna alla som tar agro på honom, tanken är den som anländer först (om man inte har en grym initiate hero) i min mening.
#108 bubbles är väll fan inte tank? han kan initiata bra om han skaffar pk och är inte lätt att döda men han tåller knappt något.. om man nu inte köper heart osv vilket man endast gör i väldigt late game.
#107 De flesta str-gubbarna kan ses som tankar och en del aggi och någon int också men edt bror helt på hur man bygger dem imo..
#108 Infs brukar använda nomad ganska ofta men du kanske klassar dom som dåliga. Jag har även sett tremble spelas av tsog. Kommer även ihåg att Era spelade fayde ett game.
Intressant att se att man anser att det finns tanks i HoN :-)
I Dota blir man ganska bannad av att nämna tank då det i sig inte riktigt är ett passande begrepp på de heroes som finns, undantaget är Axe(Legio i HoN).
#113 Håller till viss del med dig, det är inte helt korrekt att kalla någon hero tank. Men jag använder oftast uttrycket "Armadon börjar bli ganska tankig" eller dylikt.
Dock så när vi t.ex pickar heroes så använder jag strength hero ist. för tank.
#110 Jo bubbles kommer in med pk/vågen, lägger ult, silence.. sedan använder take cover till hans lag kommer in, då är väl det ändå lite tank aktigt då han klarar att stå kvar där.
Annars är Moraxus också en riktigt bra tank som kan ta damage och initiata bra.
#115 Ja det kan jag hålla med om, att en hero blir biffig/tankig med ett-två items som tex Arma blir. Då låter det mer naturligt, iallafall som jag ser det.
#119 Ah jag kanske skulle tillagt att det är ett påhitt från "Sweroom01" som är standard hangouten för många dotalirare, iallafall vad gäller publicspel.
Ett exempel på användning av uttrycket: Ganska bannat att picka void på pub.
Ganska bannat betyder där att det är något som inte är helt okej. Hoppas du förstår hur jag menade och att det inte alls handlar om att faktiskt banna någon från en host eller ett rum.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Hammer
aluna
myrm
Men till saken, körde en bra setup för någon dag sen med mina polare.
Trilane - martyr, myrm, pesti.
Solo longlane - pharaoh(sjukt bra initiate förövrigt)
mid - Soulstealer.
Pesti hade sin pk efter 10 minuter + marchers och chalice + powersupply.
Vi vann ganska hårt fastän deras hag var 1840 och våran högsta hade 1750.
Vad är en tank i HoN?
Finns inte en bra hon-klan som använder några utav dem.
#107 Jag skulle definera en tank som en hero som kan ta mycket stryk eller är svår att få död på. Te.x. Bubbles, Accursed, Zephyr, Predator, Amun-Raa etc.
#107 De flesta str-gubbarna kan ses som tankar och en del aggi och någon int också men edt bror helt på hur man bygger dem imo..
Intressant att se att man anser att det finns tanks i HoN :-)
I Dota blir man ganska bannad av att nämna tank då det i sig inte riktigt är ett passande begrepp på de heroes som finns, undantaget är Axe(Legio i HoN).
Dock så när vi t.ex pickar heroes så använder jag strength hero ist. för tank.
Annars är Moraxus också en riktigt bra tank som kan ta damage och initiata bra.
Ett exempel på användning av uttrycket: Ganska bannat att picka void på pub.
Ganska bannat betyder där att det är något som inte är helt okej. Hoppas du förstår hur jag menade och att det inte alls handlar om att faktiskt banna någon från en host eller ett rum.