1
Behöver hjälp! Cs hackar online?
Postat av redrum# den 22 Januari 2008, 22:03
27 kommentarer · 339 träffar
Det började för tre dagar sen när jag skulle spela source på en server.. Det gick bra i en halvtimme sen kraschade spelet och det stog no signal på skärmen och jag slapp inte och göra något så jag tyngde av datorn.. När jag startade datorn så gick det bra tills jag kom till windows och då steam kom upp så började det "ticka" från hårddisken.. Så jag testade med att ta bort source då slutade det att ticka men då istället började det hacka i cs 1.6 när jag spelar online inte offline.. har 10-30 i ping och 100 fps..
Så då tog jag och avinstallerade hela steam och installerade det på nytt och då funkade det på nytt i en dag och nu på nytt är det samma fel.. Det går ca. 5 s och så stannar det i en halv sekund och så håller det på.. Vad kan felet vara?? Andra spel fungerar okej.. Vet inte online men offline iaf..
Dator:
Msi p35
E6550
A-data2x1gb 800mhz
X1950pro 512mb
320gb sata2
2ms 19" skärm
Så då tog jag och avinstallerade hela steam och installerade det på nytt och då funkade det på nytt i en dag och nu på nytt är det samma fel.. Det går ca. 5 s och så stannar det i en halv sekund och så håller det på.. Vad kan felet vara?? Andra spel fungerar okej.. Vet inte online men offline iaf..
Dator:
Msi p35
E6550
A-data2x1gb 800mhz
X1950pro 512mb
320gb sata2
2ms 19" skärm