Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lite frågor om cs:source

Postat av narr3h3h3 den 20 Januari 2008, 12:10
23 kommentarer · 228 träffar
Efter ett långt uppehåll från counterstrike har jag nu börjat spela counterstrike source. Som rubriken lyder har jag lite funderingar. Innan du läser vidare så kan du lägga på minnet att jag både sökt i forumet här på Fb och googlat runt, utan resultat.

Fråga 1.
Är config en lika stor faktor på source som det är på cs 1.6? Har googlat runt lite på source configs men inte hittat några. Finns det någonstanns där dessa ligger lagrade eller är de helt obetydande?

Fråga 2.
Finns det minimodels till source? Med minimodels menar jag models där alla i T respektive Ct har samma model, så man lättare kan skillja på dem. Även här är jag resultatlös i sökandet. Någon bra sida? Är det ens tillåtet?

Fråga 3.
Hur kan man ställa in mouceacceleration i source? Har försökt några enkla console-commands som jag minns från cs 1.6 men inte riktigt lyckats (vill ta bort acceleration).

Tacksam för hjälpsamma svar.

Mvh narre
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..