Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

top10 Sverige

Postat av joakimmm den 16 Januari 2008, 12:20
66 kommentarer · 625 träffar
Tja vilka är egentligen top 10 i Sverige? sverigeranken är totalt ouppdaterad och för att få en disskussion så vill jag ha era förslag på top10?
nu vill jag att ni säger klaner och inte mixar!!
Mitt förslag är:

1:a fnatic (carn, ins, f0rest, dsn, archi): dom är verkligen ett lag, presterar hela tiden, etta i världen? eliter

2:a SK (walle, tentpole, allen, robban, spawn, get right): nya tilsamans men har ju ett kanonnlag på pappret, och top5 i Världen, eliter

3:a evilzone: (like, nippo, seazon, adde, raxxe) duktiga lanspelare och evilzone har ju slagit Sk på lan. semi/eliter

4:a playzone: (qp, khrystal, danne, stranger, frankdude) spelar skapligt på lan? spelar extreme masters, semieliter?

5:a Begrip, xpozer, molander, fury, kvicken, x? dom har ju alla dom där visat på lan, men inte sett dom något tsm i begrip knappt? zeki som var den femte blev ju kickad, i varje fall semieliter

6:a vib: (mka, xeron, florenz, pop, flipper?) duktiga spelare/semieliter! har visat fint på lan

7:a ace.it (FYRR73, hyvlarn, rdl, pronax, KRYPLR) bra spelare/semieliter, visat på lan och framförallt internet

8:a skillz of borås: (olexz, seusion, olauzzon, flipper, ninoze, fuze ?)
Vet itne hur seriösa dom är? men dom kan ju prestera på lan
semieliter

Nu börjar ja få svårt att komma på fler klaner ??....... som verkligen är klaner, var tvungen att tänka efter rejält o kolla upp lite på irc. tänkte lite på defs.swe, men dom har väk ingen aktuell lineup?? xeron är ju i vib och javax kickad osv..

9:a swecon: (plyfa, showman, exey, miken, pinne?) mötte dom sj'älv i pracc för några dagar sedan och dom var grymma, men är dom lika bra på lan ? isådantfall skulle jag sätta dom högre upp än 9.a.. semieliter??

10: relapse: (zleepy, cirbie, lance, homeboy, peppo, x ?) relapse har ju varit med sedan cs började, men kanske aldrig uppnått den riktiga toppen?, semieliter? hm

Vad tycker ni om mitt föslag ? har ni några egna?
diskutera samtliga lag samt spelare? har ja rätt med eliter/semi osv osv.
finns väl knappt mer klaner på bra nivå ? ? ?

tack hej!

Bästa laget i Sverige?

453 personer har röstat
Föregående tråd

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..