Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dedicated server problem! HJÄLP!

Postat av Klady123 den 13 Januari 2008, 15:59
5 kommentarer · 111 träffar
jag har verkligen stoort problem med min server asså jag har fixat Blockmakers och HnS men hns funkar ju inte? ct får granat och terror får ingenting och när man e ct så ska man väl räkna till 10 och då får man en gul eller blå skärm men det blir inte på min? jag har till och med skrivit amx_pub men då restartas det bara och får 300 gravity och freezetimen blir 3 :S jag fattar ingenting .. jag har gjort allt rätt , har läst hns guide och följt den men funnkar ändå inte

och så har jag problem med min blockmaker , jag har byggt på cbble och jobbat mycket men plötsligt får jag en sak det står : Dedicated server har stött ett problem och sen kan man trycka på Skicka inte / Skicka felrapport kan jag inte fixa så att den försvinner? . och sen restartas min server och jag kan inte spela i cbble mappen igen , det står FATAL ERROR : ED_ALLIC : No free edicts .VARFÖR? jag som byggt kanske 5 timmar lr nåt och så måste den dö !

.. jag har faktist jätte många problem på min dedi och det fanns många saker jag ska fråga om ...... När jag byter map då tar det 1 minut till det byts , allt stannar och det står verification error trots att det inte är det och då sticker alla spelare och tycker servern suger , men varför ere så !! HJäLP mig pleeeasee !!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..