Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ctr tournament

Postat av PZ^Pethrus den 12 Januari 2008, 22:49
25 kommentarer · 146 träffar
ja som ni vet så bildades i vintras en cup community vid namn #ctr-tournament , efter ett tag med väldigt framgångsrika cuper och mkt beröm så påstog 4 killar vid namn : "Rvh (som numera nickar happy) paLm , Nikke & Qwert att jag hade hållt en cup med fejkpriser.

Detta resulterade i att när jag satt o spelade pcw så fråga Henke(twinzip) mig varför vi bytte till Revation , jag bara va? , sen gick jag ut i mIRC och så såg jag att dem 4 "männen" nickade Rev\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\ och så frågade jag vad fan dem höll på med , dem svarade att jag hade lovat ut en massa fejkpriser, och att dem ville inte jobba med sånt folk. Jag sa när då ? , då hade dem dock inget svar.

Sen så ger "Rvh(happy)" owner till "nikke" som tar bort min +n och bannar alla CTR`folk , vi tycker att detta inte är tolerant och väldigt omoget beteende.

så vi hänvisar er hädanefter till #famous.tournaments och ja , vart hittar man dessa 4 coola snubbar nu då ? #Revation .

och så har jag en sak o tilläga #Revation lycka till!

famous.tournaments lr revation

38 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..