Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TFT 22

Postat av janen den 11 Januari 2008, 18:05
7 kommentarer · 205 träffar
Halloj, jag har köpt en ny dator med en 22" TFT flatscreen vid namn MW221U. Den har 2Ms och klarar 75hz..har hört att det finns inte snabbare flatscreen än så, och den har fått bra betyg för sin snabba responstid då den är bra för spel och underhållning.

Men CS funkar inte som jag vill. Min gamla CRT skärm som är på 85hz flyter på hur bra som helst, och klarar 10 hz mindre o klarar det väldigt dåligt imo. har freq 75, fast musen hänger inte med till 100%, känns som aimet är tungt som attans men själv spelet flyter på. Kör jag på freq 85 så är aimen stabil, men spelet "hackar" istället. Det är inte helt ospelbart men jag tror knappast att proffspelarna, som alla sitter på flatscreens på LAN, skulle nöja sig med det.

Har någon några tips eller något för att förbättra prestande bara LITE? Sitter på vista 32-bit om det hjälper.

Tack på förhand.
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..