Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smoke problem, hjälp!

Postat av pussen den 11 Januari 2008, 10:12
4 kommentarer · 57 träffar
Hej! Nu är det såhär att jag precis har skaffat en ny dator och allting funkar perfekt, förutom en sak: CS.

När jag startade cs första gången och skulle byta till 32-bitars så gick det inte, utan det var låst på 16 :S Så jag skrev -32bpp i launch options och gick in igen, då blev det låst på 32 istället och jag tänkte att det skulle funka men jag ser fortfarande hur bra som helst genom smokes iallafall :S

Jag har installerat rätt drivrutiner till grafikkortet, har 32-bitars i både windows och CS, men endå så ser jag perfekt genom smokes, som om jag hade 16-bitars.

Nu undrar jag om någon här har någon aning om vad jag kan göra för att åtgärda detta problem, för det är riktigt irriterande när man vill spela mot seriöst motstånd osv..

(Print för er som vill se, döm själva ifall det ser ut som 16 eller 32, kan också tillägga att smoke'sen är 'tjocka' i början och dör ut snabbare än för andra)

http://img150.imageshack.us/im g150/5488/denuke0000vp4.png

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..