Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cupvarning/ Ace.it och akas

Postat av gemini! den 3 Januari 2008, 06:05
56 kommentarer · 204 träffar
Tjena kära fragbite:are!

Sitter här halv sex en torsdagsmorgon och fullkomligt kokar av hatkänslor över den s.k svenska cs scenen.

Anledningen över att jag gör den här tråden är enkel, jag vill varna resten av världen för dessa hemska glädjeförstörare.

#Ace.it är kanalen och akas är för natten/morgonen cupadmin. En snabb genomgång av cupen, hälften av matcherna resulteras i WO, mellan gruppspelet och slutspelet fick vi vänta nästan två timmar för att få fortsätta spela. Men spelsugna som vi är så kör vi på, och även fast glåpord och fuskanklagningar regnar över oss hela cupen igenom så spelar vi snällt vidare, utan några som helst mothugg. Vi är där för att spela och inget annat.

När vi kommer till Semifinal så ska vi möta ett lag som spelat tre matcher i cupen, en vinst och två förluster. Men på något sätt har dom lyckats ta sig vidare från gruppspelet, och dessutom fått wo i kvarten. Tråkigt tycker vi men det är inget vi bryr oss mer om, in på servern för att kötta hs som vanligt.

16-1 slutar matchen, och i vanlig ordning ska motståndarna ha demo och screens av oss. När vi kommer in på IRC får vi reda på att dom bara vill ha demos av två av oss, ok dom tar tag i saken och börjar ladda upp. Problemet vi har haft dock är att ena killen bara har 0.25 upload och det tar lite längre tid att ladda upp. Men det är ju lugnt klockan är bara halv sex på morgonen och vi har all tid i världen(eh?).

Hur som helst såhär lyder konversationen;

scel vann 16-1 eller ngt

vi har taskig upload därför det tar tid

ena killen har 0.25

40% kvar, de e lugnt va?

hallå kan du prata med mig?

wo tid är wo tid

har gått över gränsen nu

tyvärr ni är ute

men eru skön eller?

vi uploadar ju förfullt

vi kan inte rå för att det tar tid

10% kvar har han

Snälla kan du föra en disskussion med mig eller?

menar du att vi har setat här hela kvällen, fram till halv sex på morgonen för att sedan inte få spela finalen, bara för att du inte gillar oss?

aa

dom har demo o allt nu

jag tänker inte böna o be för att få spela en final när vi vunnit varje match med stora siffror

tänk på ditt och ace.it's rykte

och vad ska du kunna göra åt det ryktet

kanske för att ni fuskar antar jag?

ni är ute

.slut

ignore

vi har langat demos och screens, räcker inte det?

För övrigt kan jag tillägga att denna "wo tid" sattes efter matchens slut, och vi fick 7 minuter exakt på oss att ladda upp demos och bilder. Vi gav dom demos 5 minuter försent och fick inte fortsätta spela cupen även fast den andra semifinalen inte hade hunnit spelats klart, den vart klart 15 minuter efter att våra demos kommit upp..

––––––––––––––- –––––––––––––––

––––––––––––––- –––––––––––––––

Uppdatering: #fu.ace.it har nu skapats och jag stödjer den till 100% Tycker ni borde göra detsamma, dags att få ett slut på cuper som dessa. Ner med dom i skiten!
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..