1
Portar för cs.
Postat av jewzie den 24 Augusti 2004, 18:55
5 kommentarer · 73 träffar
Okej, nu är det så att jag har spenderat över 1 timme med att leta igenom trådar på fragbite efter mitt problem, jag kan ju säga att jag inte hitta någon. Så därför skapade jag denna lilla tråd. Det är så att jag har adsl 0.5mbit uppkoppling, har en brandvägg (D-Link 2.4 GHZ) och en fullt fungerande dator. Mitt problem är att jag får ungefär var 10e minut att det står Cl_Entyflashpacket eller att det bara laggar ur och sägar att det har blivit en förbjuden åtgärd på minnet 0x812uag2w51 som tydligen hade haft problem med 0x812uag2w88, det är olika meddelande varje gång och det är alltid detta felet. Det jag undrar är; har det något med mina portinställningar på routern eller är det p.g.a internet. Jag kan säga att jag inte har detta hos min morsa utan enbart hos farsan. Detta gör så att jag inte kan lira seriösa pcw, eller cuper. Hur skulle du klara av att lagga ur cs var 10e minut och kanske bli tvungen att reconnect hela tiden? Jag önskar ett par seriösa svar som kanske kan lösa detta problem, typ vilka portar som jag MÅSTE ha uppe för cs och så.