1
Aktivitet i klan
Postat av Konflikt|Hypro den 24 Augusti 2004, 14:57
15 kommentarer · 103 träffar
Hejsan jo jag undrar vad ni har för bestämda tider med eran clan. Hur ni får eran clan att vara så aktiv som möjligt, när jag har varit med i claner har folk varit så inaktiv och bara spelat mix 2on2 3on3 4on4 5on5 alltså mixx 5on5.
Därför undrar jag hur ni i eran clan gör så ni får bästa aktivtet om man bort ser från elitclaner nu syftar jag mer på Online claner och folk som bor lite här o där?
Vad tycker ni man ska göra för att få den bästa aktiviteten i clanen?
Själv så tycker jag att man ska prata med varandra vad man har för tider för sport när man kommer hem från skolan osv. Men sorligt nog så funkar det oftast endå inte att man kommer hem lite då och då. Och får aldrig in något 5on5 spel riktigt
skriv hur ni gör
Därför undrar jag hur ni i eran clan gör så ni får bästa aktivtet om man bort ser från elitclaner nu syftar jag mer på Online claner och folk som bor lite här o där?
Vad tycker ni man ska göra för att få den bästa aktiviteten i clanen?
Själv så tycker jag att man ska prata med varandra vad man har för tider för sport när man kommer hem från skolan osv. Men sorligt nog så funkar det oftast endå inte att man kommer hem lite då och då. Och får aldrig in något 5on5 spel riktigt
skriv hur ni gör