Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Så blir Du bättre i CS

Postat av bOBMEISTER den 23 Augusti 2004, 23:00
202 kommentarer · 167 träffar
Det hela är tämligen enkelt.

Gå eller åk ut i första bästa skog, plocka en klase harsyra eller två, tag hem och låt "torka" - helst utan exponering av solljus - i ungefär en dag i vanlig rumstemperatur.

När en dag gått är harsyran redo för bruk och skall ätas cirka tjugo till trettio minuter innan träningsmatch (PCW) eller liknande. Helst skall dock harsyra inte förstäras innan "public"-spelade, då detta räknas, enligt min subjektiva uppfattning, som slöseri på en sådan unik naturtillgång. Att äta harsyran i detta skede är helt ofarligt - jag har konsulterat min biologilärare. Dessutom blir resultatet ytterst förträffligt: reaktionsförmågan stiger, man tänker kvickare, med mera.

Testa själva, så får ni se!

Jag vet inte riktigt varför denna mystiska effekt uppstår, men jag kan stolt konstatera att jag själv alltid konsumerar en redig dos CS-harsyra innan jag ska spela - och det fungerar i nio av tio fall!

Så här ska harsyran se ut: http://www.bildforum.se/Bildby rån/Bilder/harsyra.jpg .
Föregående tråd
Nästa tråd

202 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 202 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..