Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS Problem

Postat av Skörpa den 29 December 2007, 02:20
4 kommentarer · 90 träffar
Tjenare!

Har ett fint litet problem med CS som jag absolut inte kan förstå varför. Har alltid märkt att CS inte funkar som det ska, hjälper inte av ominstallation. Det känns som att jag har en liten liten delay när jag spelar, alltså det reagerar inte DIREKT jag skjuter, någon liten hundradel mellan där. Och det stör mig.

MEN ibland när jag spelar så börjar ljudet "skrapa" och ha sig, och då försvinner den där delayen och jag kan spela och pwna sönder. Men det är inte alltid som det där "skrapet" kommer, jag kan ju inte vänta tills det börjar "spraka" i CS och jag kan spela igen, det är ett svårt problem som jag aldrig stött på tidigare. Installare om grafikkortet går inte, inte ljudkortet heller (tänkte på "skrapningen"), och installera om CS går inte som sagt.

Någonting måste vara fel! Men vad?
Hoppas ni läser genom tråden noga innan ni kommenterar så ni inte sitter och skriver massa bullshit! ;D

God jul och gott nytt år Fragbite!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..