Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spelarena

Postat av a_KK den 22 Augusti 2004, 20:35
20 kommentarer · 291 träffar
SPELARENA
När man tittar på helheten så visst är det en bra idé.
Men behövs det? gnu har redan ett liknande system.
Det kanske är dyrare att vara medlem på gnu än på spelarena, men efter att ha spelat några gathers idag så insåg jag att jag skulle betala dubbla priset för att vara medlem och spela på gnu.
Orsaken till detta är att Fb nog har dom drygaste och mest 14is aktiga medlemmarna som ett spel community kan ha.
Inte nog med att dom kommer med idiotiska och dryga kommentarer i olika trådar och tjaffsar men nu måste man också möta dom på "plan", spela MED dom och MOT dom.

Spelade ett par gathers tidigare idag, bara för att göra någonting.
Och i varje gather så finns det alltid NÅGON som så fort en medspelare gör ett fel
ska börja dryga sig och dylikt. Detta förstör väldigt mycket, det förstör inte bara gathern utan det förstör spelet i sig.

Jag var medlem på gnu förut och där finns inget sånt, visst kan de hända ibland att nån drygar sig sånt folk finns det alltid och kommer alltid att göra, men absolut inte lika mycket som här på FB.
Jag tycker det är synd, det är dom här jobbiga, dryga människorna som kommer förstöra SPELARENA och förstöra spelet.

Gå i frid

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..