Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Server Hjälp.

Postat av cLueh den 27 December 2007, 17:25
5 kommentarer · 132 träffar
Hejsan.
Jag och mina m8s skulle lira lite Hide N Seek på en server som jag skulle lägga upp. DÄR började problemen: För det första installerade jag Half Life Dedicated Server och sen la ja in min mapp "maps" från Cstrike och in i Dedicated Server. sen skulle jag lägga in Amxmod men jag visste inte var jag skulle lägga den, så jag chansade på att i dedicated server mapen. när jag la upp servern och skulle byta till awp_rooftops så stog det Error: Failed to find as_tundra.wad eller nått liknande. fattade aldrig vad as_tundra hade med saken att göra. menmen jag tankade as_tundra och la den i Maps mappen :) gjorde samma sak igen och Error igen. sen kom jag på att dom hade en HLDS guide på Brutal. checkade den och gjorde som det stog. men sen när jag gick in i mapen så fanns det ingen sån .exe fil där. sen dampa jag loss och gjorde en tråd :> Så jag behöver hjälp med att lägga upp en HLDS, få in awp_rooftops och sätta på amxmodx på den. Hjälp uppskattas mycket fb
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..