Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hejdå till CS.

Postat av Tjo den 21 Augusti 2004, 23:03
876 kommentarer · 320 träffar
Ni vet inte vem jag är, och kommer troligtvis aldrig få veta det heller.

Jag har spelat CS under en väldigt lång tid, men nu känns det som det är dags och lägga ner det.

Anledningarna till det är många. CS har gått från nåt kanonspel som mer och mer flimrat bort under tiden sen första betan släpptes till ett spel i mängden. Jag kan ju berätta hur jag har upplevt det.

Så här var CS förut enligt mig.

Vi ligger runt betorna, ungefär 5.2. De enda banorna som finns är ett par få cs_ banor. Nån de_ map har ingen hört talats om.

Några ord som "n00bs", "***jävel", "jag ska banga din mamma", "bara lotto din jävla apa" m.fl har det inte setts röken av.

Man kan lira public i flera timmar utan ett fult ord yttras. Snarare massor med gapskratt. Inte för att håna nån för att han råkade missa en kille och sen bli dödad av samma person i fråga. Bara för att skratta och det var kul...

Folk spelar bara spelet för det är för jävla kul, ingen var ute efter "jag vill ha skitmkt idlers i min kanal och skaffa Q", "jag vill åka till CPL och tjäna massa pengar", och massor med andra av totallöjliga saker.

Vissa har tydligen glömt varför de börjat med "gaming" överhuvudtaget. Jag kan nästan sätta 10000 svenska kr på när ni startade med att spela vid burken tänkte ni aldrig på att bli bäst i världen och tjäna massa pengar. Snarare knäcka polarna och bara skratta åt det nästa dag, och köra på senare igen.

Rannsaka er själva. Med CS t.e.x.

Vad ville ni när ni började med CS?

Vad vill ni idag med CS?

Uhm, nu har vi kommit lite offtopic.

Iaf, om vi fortsätter med hur det är idag.

Vi har nu steam och 1.6.

Går du in en på en public idag så kan du inte undvika ord som "****a", "***unge", "Jag bangar din mamma", "cheaterhora". Inte ovanligt att träffa på en riktig cheater också.

D.v.s om du inte har hud_saytext 0 på.

Det har t.o.m gått så långt att folk ska lama sig och yttra fula ord på pcw's, cuper, stora evenemang.( kmr ni ihåg ryssarna på CPL)

När alla nya spelare idag kommer till CS lär de sig oftast fort att de vill ha Q, massa med idlers, bli bäst, komma till CPL osv. Det är inget fel på att vilja det iofs. Men att ta sig dit genom att lama sig i andra kanaler och dampa sin kanal är inte direkt stilrikt.

Spela bra istället och locka till er idlers på det sättet om det är så jävla nödvändigt att ha er kanal full med folk ni inte känner.

Aja detta blev inte skrivet direkt som jag ville ha det, men jag är trött får väl uppdatera det senare.

Men kortfattat: Cs har blivit ett rent helvete jämfört med vad det var förut. Det har förstört av whiners, pengahungriga rävar mfl andledningar.

Som tidigare sagt.

CS var en gång ett kanonspel, till liknande med en stor fet majbrasa.

Nu är det bara en flamma som håller på och slockna.

Tänk på det nästa gång ni tänker skriva nåt fult till nån annan. Den personen kanske också bestämmer sig för att sluta med CS just p.g.a dig.

Aja det var väl jag ville ha sagt.. lite flummigt, och ha överseende med stavfel.

Kortfattat slut, men som många visa män sagt: Det kan inte hjälpas.

–––––––––––– ––––– THE END ––––––––––––––––––––––––––––

< br>

Vill tacka de människor de som läst igenom hela texten och uppmärksammat den. Det är nu snart 4 månader sen jag skrev den här tråden, har fortfarande inte spelat. Önskar alla lycka och välgång för folk som lirar cs dock. Hoppas ni hittar nåt kul ställe där ni slipper whine. Jag kunde i alla fall inte göra det. Inte idag...
Föregående tråd
Nästa tråd

876 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 876 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..