Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Du kan ju ta picmip (cl_picmip tror jag att det är) så får du lite rundare kanter och tjockare texturer som inte är så krävande, vet ej dock om det funkar på servers med wwcl.
#6 Dom funkar inte redigt med skölden.. Gubbarna springer med skölden över huvudet hela tiden, och sen när man dödar dom så står dom still som om att dom laggat ut :E
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Så försvinner regn, dimma osv som är krävande-.
#2 gl_picmip är det nog.
max_smokepuffs 0
max_shells 0
gunsmoke 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 1
cl_himodels 0
cl_minmodels 1
cl_weather 0
//violence_ablood 0
//violence_agibs 0
//violence_hblood 0
//violence_hgibs 0
r_dynamic 0
//gl_max_size 128
gl_lightholes 0
//gl_round_down 10
gl_wateramp 0
gl_ztrick 1
gl_playermip 100
gl_cull 1
gl_clear 1
gl_mipcap 1
kör på dem, det blir ingen visuell skillnad men man kanske räddar några fps