1
Unable to set mode-problemet...
Postat av Torbjörn Majros den 19 Augusti 2004, 20:18
6 kommentarer · 122 träffar
Jag startar cs:s och rutan prepairing to play cs:s beta kommer upp på samma sätt som på cs. Jag hinner se bakgrundsbilden i någon sekund innan det försvinner och följande text kommer upp: "Unable to set mode. This may be a known beta bug with antialiasing. We have reset your antialiasing settings. Please try running again." Jag har har startat om allt som går att starta om men problemet återstår forfarande...någon som har lösingen?
EDIT: har nu fixat unable to set...-problemet men nu kommer istället rutan "unable to init shader system upp....lösningen någon?
Ja vet att den här frågan ställts många gånger men ja hittar inga bra svar, ni som vet lösningen kan förklara klart och tydligt medan ni med "sök i forumet"-kommentarerna kan hålla käften...
EDIT: har nu fixat unable to set...-problemet men nu kommer istället rutan "unable to init shader system upp....lösningen någon?
Ja vet att den här frågan ställts många gånger men ja hittar inga bra svar, ni som vet lösningen kan förklara klart och tydligt medan ni med "sök i forumet"-kommentarerna kan hålla käften...