Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klarar denna cs?

Postat av addE oriGINal den 15 December 2007, 20:24
25 kommentarer · 158 träffar
Hejsan ! här om dagen fick ja bidrag av folksam för en data pga, min dyslexi , ja hade inte så mycket att välja på och det var tvungen att vara en bärbär dator. så ja valde att köpa denna!

http://www.onoff.com/online/se /inet.nsf/vProd/53359?opendocu ment&markID=10-12-10

Ja är inte så bra på datorer och så men skulle vilja kunna spela cs på datorn, När ja spelar cs så får ja inte upp mer en 65 fps och det blir mkt frezes. Så min fråga är finns det något ja kan göra för att cs ska fungerar utan lagg ? ja vet att många kommer skriva stäng av v-sync och ja hittar inget som heter v-sync att stänga av ja laddade ner något pogram som heter powerstrip som ja hört ska kunna stänga av v-syncen .Om ni fortfarande tror att det kan vara problemet kan någon komma med mer beskrivningar om hur man stänger av syncen . Lite mer invecklad information för mig ^^..

Jag tackar för mig och önskar att ja får några riktigt vettiga och lösande svar ! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..