Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

siktet hackar fast

Postat av J0n+ den 14 December 2007, 22:27
18 kommentarer · 99 träffar
tja alla fragbajtare!

ehm, jag har ett problem och det är väldigt jobbigt. Det är nämligen så att när jag spelar cs så hackar siktet fast ibland. Det kommer helt plötsligt och det kan vara när jag börjar spreja så hänger inte siktet med på de små kompensationsrörelserna man gör för att hålla emot recoilen. Väldigt frustrerande, och ibland är det bara när jag springer runt och siktar så hackar det fast när jag siktar runt.

Vad kan det vara tro?, någon med liknande problem??

läste på någon tråd att det verkar som om de med radeon har börjat lagga mer i cs?, jag har senaste radeondrivisarna, och ett radeon 9600 grafikkort.

Min mus är en razer diamondback 3g, väldigt ny så det borde ju knappast vara den..

Ni som har razermöss! , kör ni med razers drivrutiner och on the fly sense och hela köret? det är ju ändå tre processer. Jag ska prova ta bort dem och köra endast med windows egna usbmusdrivisar, kan det vara det kanske?

Tangentbordet, det kan inte spela roll att det är ett usb tangentbord jag har nu? innan hade jag med vanlig "tangentbordsplugg"

mousefilter i cs har jag, och det där i windows "förbättra precisionen på musen", de har jag avaktiverat.. så det är inte där felet finns.

Behöver all hjälp jag kan få!
thanx.
/jewn.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..