1
tangentbord/mus laggz0r
Postat av dennowd0pemon den 14 September 2003, 16:07
15 kommentarer · 159 träffar
Jag har en intelli3.0 explorer och ett ganska nytt tangentbord. Men i HL känns det som att det laggar. Typ när man backa i CS , och släpper knappen, så fortsätter gubben att backa ett tag och blir okontrollerbar. Aja ni förstår säkert.
Jag har letat information om detta ett tag nu, såg även att det redan fanns en tidigare thread om detta, men fick inte den information jag var ute efter.
När jag spelar så har jag inga program igång (som t.ex nbs scriptet som tydligen ger lite probs) och jag kör standard CPL cfg med rate på 25000,updaterate 101,cmdrate 101.Senaste drivisarna till musen (även provat utan).
Jag har även testat att stänga av ljudaccelerationen i "dxdiag", också det utan resultat.
Nån som har samma problem som jag har, och har lyckats lösa det?
chiao
Jag har letat information om detta ett tag nu, såg även att det redan fanns en tidigare thread om detta, men fick inte den information jag var ute efter.
När jag spelar så har jag inga program igång (som t.ex nbs scriptet som tydligen ger lite probs) och jag kör standard CPL cfg med rate på 25000,updaterate 101,cmdrate 101.Senaste drivisarna till musen (även provat utan).
Jag har även testat att stänga av ljudaccelerationen i "dxdiag", också det utan resultat.
Nån som har samma problem som jag har, och har lyckats lösa det?
chiao