Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CSs, mina åsikter

Postat av SAMM den 16 Augusti 2004, 02:22
124 kommentarer · 152 träffar
Vad tycker ni om CSs rent spelmässigt? (endast ni som faktiskt spelat det är kvalificerade att svara)

Såhär tycker jag iaf:
AWPn är aldeles för överlägsen
Sprej är svårt när man inte ser vart man träffar, verkar vara någorlunda träffbild men man tjänar mer på skjuta ett å ett.
Nätkoden gynnar inte oss med fluxerande lina.
HE gör för lite skada
Springa å skjuta tjänar man nästan på!
Flashbangs e mäktiga, såhär har jag alltid velat ha dom! Kanske lite väl högt ljud på tinitusset dock...
Häftig ny effekt på bomben, men man borde kunna fortsätta där den förra slutade!
Det är jobbigt att man nästan inte ser vilket vapen motspelaren använder (i combat dvs), men det kanske är en vanesak?
Spelet ter sig som gamla CS, man behöver inte ändra sens eller justera hit å dit, det sitter direkt. BRA! :>
Man verkar springa lite fortare, om de e bra eller dåligt har jag inte bestämt mig än, jag brukar ju iofs gilla lite fart!
Ex_interp är borttaget? Bra eller dåligt har jag inte riktigt komme fram till än ;)
Hoppas att de fixxar till systemresurshanteringen, aaaaldeles för låg fps för vad som visas på skärmen, det här kan valve göra bättre!

Hoppas man får spela mot lite skickligare spelare imorgon, kanske man kan utröna vad mer som e tokigt/bra :)

Vill ni lägga till något? Tycker ni annars på någon punkt? ORDET ÄR DITT! ;D (har någon skrive lika som din åsikt redan så behöver du inte upprepa den såvida ingen annan tycker annars än den första.)

124 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 124 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..