Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sämst flyt i cs

Postat av feeling den 15 November 2007, 20:55
14 kommentarer · 234 träffar
god afton allesamman!

vill bara börja med att säga att jag har sökt i forumet ett tag nu utan att hitta någon lösning. har försökt fixa problemet själv utan någon succe.

cpu:
AMD 3200+
7600GT
1gb ddr
250gb hdd

inställningar:
rate 25k, updaterate 101, cmdrate 101, interp 0.01, fps_max 101

använder reforce där jag låst 800x600 (upplösningen som jag kör med) på 100hz och det klarar min skärm.

v-sync: ON

trots att jag har 100fps nästan hela tiden så känner jag att det inte flyter riktigt som det ska. träffar knappt motståndarna (det beror inte på mitt aim) testat att spela på olika servrar också men det är samma på alla. sprayen känns sne o s v. spelkänslan är helt fuckad!

grejen är den att det är olika för varje gång jag formaterar om datorn. jag kör alltid med samma inställningar. men det konstiga är att det är till och från. ena gången då jag formaterar så går det ganska bra med allt, o andra gången helt åt helvete. så nu är jag trött på att försöka lösa detta på egen hand, känns fan hopplöst.

så nu vänder jag mig till er här på fb om hjälp! seriösa och hjälpande svar uppskattas. allt annat kan ni spara på.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..