Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wb_KOSS ÅKER DIT!

Postat av egdavankfestxP den 4 November 2007, 23:03
118 kommentarer · 194 träffar
Måste erkänna att jag såhär efter några timmar inte alls tycker det ser ut som wallhack längre. Visst, det ser skummt ut eftersom gubben faktiskt saknar avstånd från väggen, samt att den ser ovanligt liten ut. Men eftersom admin valde att säga inte fusk, så tjänar tråden ingenting till.

Bilden för de intresserade;

http://eac.erage.se/shots/194. 17.55.184.27015/11_04_07/STEAM .0.1.7892381/index.php?start=7

Värt att nämna är att alla som sett bilden har i första hand sagt att det är solklart fusk(förutom några av er på fragbite) med alla så menar jag, alla cupadmins, hardwires alla admins, alla vänner som cupadminen gav bilden till, alla i vårat lag, det teammates i motståndarnas lag etc, och vad som fick oss att mer tro att det var fusk var det ständiga bortförklarandet, det var allt från bugg till inklistrat av oss.

Tack för mig, men fortsätt gärna argumentera med mig i tråden, det är skoj=).
Föregående tråd
Nästa tråd

118 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 118 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..