1
Fpsdropp till 20-30!
Postat av skz__ den 3 November 2007, 20:04
10 kommentarer · 126 träffar
Hej, Jag behöver hjälp med min Fpsdropp! Från början när jag började spela CS så var min data sämre än vad den är nu, därför formaterade jag datorn och satte in 512 MB till i ram minne. Jag skaffade också ett nytt grafikkort ( NVIDIA GeForce 7600 GS). Dessutom en ny LCD - skärm som klarar 60 Hz på högst upplöning.
Då hade jag 60fps hela tiden och det var inga problem.
Fick hjälp av en kompis, han stängde av -v sync och ändrade upplösningen så jag kunde få 85 Hz (85fps konstant) men nu har jag 50 fps MAX och det droppar nästan hela tiden till 20-30 fps!
P.s jag har kollat i FPSguiden och de andra trådarna på fragbite. Försökt med allt (maxat Hertz, skrivit in alla rate, testat flera fpsconfigs och laddat ner High fps - models o allt det där! INGENTING FUNKAR!
Hjälp? :(
/skz
Då hade jag 60fps hela tiden och det var inga problem.
Fick hjälp av en kompis, han stängde av -v sync och ändrade upplösningen så jag kunde få 85 Hz (85fps konstant) men nu har jag 50 fps MAX och det droppar nästan hela tiden till 20-30 fps!
P.s jag har kollat i FPSguiden och de andra trådarna på fragbite. Försökt med allt (maxat Hertz, skrivit in alla rate, testat flera fpsconfigs och laddat ner High fps - models o allt det där! INGENTING FUNKAR!
Hjälp? :(
/skz