God Eftermiddag Fragbajtare!
Nu ere så att jag nyss fyllt 18 år och har äntligen fått detta så "häftiga" cs som jag så länge väntat på att få spela :) ända sedan de kom har min föräldrar strikt förbjudit mig att spela detta spel. Men nu är jag 18 och jag traskade ner till spel affären och köpte mig halflife som tydligen är kärnan till cs. Nu till saken, hur får man igång cs vad är detta så kallade steam??? vill värkligen spela dett spel som ska vara så underbart!!!
help mej :D
EDIT.1
Så, nu efter timmars kämpande så har jag nu ett account, nu till problemet. Jag googlade steam och fick fram deras hemsida där jag då tankade ner steam. När det var klart startade jag igång det. Tog ett tag men efter lite tryckande och letande så hittade jag då "Create New Account" fixxade det och skapade då mitt account. Men när jag skapat mitt account så fanns där inga spel! Hur ska jag göra nu?
EDIT.2
Nu äntligen har jag fått igång spelet! Aktiverade min cd key och då fick jag mitt cs till slut. Jag tröck igång det med stora förväntningar. Spelet var tvunget att ladda men när det var 100 % klart gick det igång, och till min stora besvikelse! Vad fan ere för jävla spel! Grafiken är ur usel, fan mitt ps2 har bättre grafik. Och gubbarna är fan über fula. Snälla sitter människor och lirar ett sådant uråldrigt spel! Fan jag har begått mitt livs största misstag när jag köpte cs. Ska fan hålla mig till mitt ps3 jag fick för ett tag sän. Fan här har man gått och väntat i flera år och när man äntligen får spela det så blir man helt besviken! ;( Fan asså!
känner mig lurad :/
Köp CSS! (Counter-Strike: Source)!
Det blir du defenitivt (stavning) bättre av att köpa eftersom grafiken där är underbart :) <3
http://www.fragbite.com/?threa dID=326821 -.- du har skrivit den :p
paus
paus
Så..........
kul att du delade med dig din resa när du köpte cs och sen skippade det.
Btw, hur många timmar har du lagt ned på denna urkassa myt-tråd?
Är du ct och ska deffusa bomben köper du inte deffkit för då dör du 2 hp (healthpoints) i sekunden(du har 100 hp)... aaah, det är mkt att tänka på, du lär dig efter hand :).
du verkar ha tjuv spelat
som #131 http://fragbite.se/?threadID=4 69635 enda man kan göra är att säga lycka till =)
Låst.