1
En lustig detalj angående plant
Postat av spektakel-_O den 5 Augusti 2004, 01:11
138 kommentarer · 218 träffar
Jag insåg nyss en sak när jag satt o blädra runt här på forumet (inget som påminde om det utan bara en "på-tal-om-ingenting-tanke". Terroristernas uppgift är ju att spränga ena bombplatsen och när man plantar så trycker man ju gubben på en massa knappar. Vore det inte smartast av han att kanske typ trycka in 10 sekunder istället för 35 osv :P dumt o chansa ju :D Jag vet givetvis varför rent enligt hur spelidén fungerar men rent logiskt sätt så värkar det ju ologiskt (det där lät fel). :P
PS: Jag är trött!
*Edit* Jag vill återigen påpeka att jag vet exakt varför som det är som det är och att jag vet att spelet skulle bli försämrat utan det. Jag leker bara med tanken om vad som vore smartast "egentligen". Jag är inte så korkad som vissa kan ha fått för sej.
PS: Jag är trött!
*Edit* Jag vill återigen påpeka att jag vet exakt varför som det är som det är och att jag vet att spelet skulle bli försämrat utan det. Jag leker bara med tanken om vad som vore smartast "egentligen". Jag är inte så korkad som vissa kan ha fått för sej.