Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CPLs WT Diss, farlig ?

Postat av Sweeler den 3 Augusti 2004, 23:48
58 kommentarer · 200 träffar
Det frågar jag mig verkligen efter att ha sett intervjuen med Angel från SoGamed.

Nu när CPL ska dissa CS nästa år o satsa på förmodligen Doom 3, och alla TV bolagen säger att det är helt rätt kan det bli ödesdigert för CS:S.

Låt oss hoppas att Valve ser till att satsa på att få sålt CS:S ordentligt nu och sköta sina kort rätt, så vi kanske hinner att få några riktigt big tournaments me CS:S innan nästa års CPL World Tour, annars är jag rädd att många kommer få ögonen för Doom 3 och istället satsa på det, vilket för mig vore helt miserabelt.

Jag köper inte att Doom 3 skulle vara mer publikspel än CS, vem ser hellre en Q3 1vs1 än en CS 5vs5, inte jag i vilket fall som helst.

Jag måste säga att jag hoppas att Doom 3 floppar och att CS:S blir lika stort som CS, så vi kan fortsätta att spela vårat underbara Counter-Strike, även om det är ett skitspel oftast ;) hahah :b
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..