Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

EasyAntiCheat 2.0 ute nu!

Postat av fisher den 12 Oktober 2007, 22:01
325 kommentarer · 332 träffar
Som alla vet har Easyanticheat inte fungerat efter nya steam uppdateringen dock efter allt tjat på xliqz (skaparen av EAC) så fick vi äntligen igång killen och fixa en update och lite nya futures ;).

Jag tog på mig jobbet att designa ett skin till programet eftersom ja inte tyckte en råsa nalle björn som skin inte såg seriöst ut^^ men i alla fall här nedan finns programet för er nyfikna.

http://easyanticheat.net/EAC_r evised.rar

Ja slängde ihop en kort intervju med xliqz också här är ett smak prov

What got you in starting to code EasyAntiCheat from the beginning?

- I had some discussions with nago, owner of Dataproof.fi, about how to prevent hacks with ssclient. After some time

we came up with an idea of creating our own anticheat. At start we thought we could maybe start the project in

later future, but then an admin/owner from CMAX.gg contacted me which got me to get started with the project.

I got interested in the project for the challenge and due to lack of motivation in continuing hacking counter-strike.......

ni kan läsa mera på http://www.playstar.se och man kan lägga in EAC till sin server till höger i menyn inget medlemskaps krävs eftersom vi vill stödja esporten i Sverige :)! så snabbt som möjligt och att vara lite mera "smidigare" än alla andra som kräver medlemskap. ( hela intervjun finns på första sidan ).

Har ni frågor om EAC går det bra att ställa dem här i tråden dock tror ja intervjun tar död på dem flesta frågorna hos er på fragbite!

Jag vill inte att något annat än EAC ska diskuteras i tråden.

Creds till hela EAC teamet specielt xliqz och till Gotserved.se som hostar EAC 2.0 för Sveriges användare!

Jag kan tillägga att när ni bokat EAC så finns det på eran spelserver hela tiden om ni inte vill spela med det så byter ni bara rcon och när ni vill ha det så byter ni tillbaka :)!

EDIT––––––––––––- ––––––-

folk kanske ser detta som reklam dock tycker ja denna sorts reklam ska få finnas på fragbites forum :) eftersom flpee och Co inte tyckte det var en tillräkligt bra nyhet och ingen skulle bry sig specielt mycket om den så var ja bara tvungen att göra en tråd ^^

EDIT––––––––––––- –––––––-

Vi diskuterar clienten, Inte servern

kan med tillägga att detta kostar pengar att lansera i sverige så jag vill att ni uppskattar detta så mycket som möjligt :) sedan har ja hört att inatt/imorgon kommer ne patch (laddas ner automatiskt när man startar programet) som kommer att göra så den känner av 32 och 16 bitar :) så alla admins kan tare chill i cuper med screens nu i alla fall :D!

Är det bra att vi fixar detta?

426 personer har röstat

325 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 325 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..