Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Source fps tweeks =)

Postat av sinner_1337 den 10 Oktober 2007, 18:20
3 kommentarer · 137 träffar
För de första så vill jag be så hemst mycket om ursäkt om ja " skapar " en ny tråd om detta, sett många klaga på det, och för de andra så LÄS då ffs inte tråden och sluta whina "

Tjosan alla söta gubbs gumms :) Tänkte vända mig lite åt pro folket här på fragbite, har sökt runt på olika siter och tankat lite olika saker, men kommer fasiken ingen vart hehe, det är så att jag tänkte höra med er om ni har en bra FPS config som man kan tanka eller lägga ut den här, har 60 fps och i närstrid ligger ja på 30 fps.. förstår att de e en jefla skillnad på 1.6 och source men 30 fps i närstrid detta måste juh kunna fixas :D

Sen nästa fråga är väl mer om inställningarna, kan mycket om 1.6 men source är man noobis på :P
Va ska man ha för tweeks på instälningarna ? har en " medel " dator haha eller lite under :P

Vore grymt tacksam över svar och ni som bara ska geeka runt och www.google.com plz get a life aight =D fragbite är ett forum, inte en livs stil ;)

Source eller 1.6 ? =) bara en rolig fråga =)

37 personer har röstat

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..