1
Snacka om planering till cup! GG!
Postat av dr0pe den 12 September 2003, 14:42
44 kommentarer · 155 träffar
Skulle spela en cup på fredag(idag) och jag frågade dom( #m1x ) som skulle ha cupen redan igår vilka tider som gällde för morgondagen, allso på fredagen. Dom sa att dom höll på just då(22.00) att fixa matchtiderna. Okej tänkte ja, blir säkert bra tider.
Kommer hem från skolan 14.00 och får reda på i kanalen att första cup matchen ska vara 16.00!! Hur tänker dom som? folk går i skolan till 16.00 ffs. Nu blir jag förbannad och srkiver ungefär samma sak och frågar hur dom tänker som när dom planerar en cup. Vilket jag inte får svar på.
Detta tyckte jag var förjevligt. Dom gör klart ett spelschema till 23.00 dagen innan cupen och första matchen blir 16.00.
Snacka om planering!
gg #m1x cup - rutinerade admins, dom får skylla sig själva.
www.m1xcup.ow ns.it
Kommer hem från skolan 14.00 och får reda på i kanalen att första cup matchen ska vara 16.00!! Hur tänker dom som? folk går i skolan till 16.00 ffs. Nu blir jag förbannad och srkiver ungefär samma sak och frågar hur dom tänker som när dom planerar en cup. Vilket jag inte får svar på.
Detta tyckte jag var förjevligt. Dom gör klart ett spelschema till 23.00 dagen innan cupen och första matchen blir 16.00.
Snacka om planering!
gg #m1x cup - rutinerade admins, dom får skylla sig själva.
www.m1xcup.ow ns.it