Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

element viktigare än man tror?

Postat av c0x den 2 Augusti 2004, 23:45
183 kommentarer · 242 träffar
Jag satt och kollade på eoLithic - tribute och sog hur eol helt sönder manglade SK. Och att av 7 matcher mot sk hade eol vunnit 6. Efter eol splittrades och element var i sk ägo så började SK genast av vara den enda klanen i sitt like och ingen klan hade än chans mot dom. Givetvis kom det en match då deras tur inte var med dom med de är fortfarande mänskliga. och 2003 tror jag till och med dom var obesegrade. Nu i våras då Element lefta klanen för NoA hade sk inte förlorat någon match på riktigt länge. Och allt sog ut som att det krävdes ett lag som NoA för att cs världen skulle bli spännande igen. Många sa att element inte var egentligen någon spelare som SK verkligen behövde och att spawn var den givne 5te mannen. Eftersom SK hade säkert väldigt många element insperade taktiker, om inte han var den som kom på dom, kunde dom säkerligen inte utsättas för anti taktiker när dom mötte NoA och troligtvis bytte dom sina huvudtaktiker. Man kan tycka att ett lag som SK ska med hyfsade taktiker, inte lika bra som dom förra men endå bra, kunde dominera lika stort som vanligt. Men så kom ESWC och dom förlorar mot ett lag som många knappt visste namnet på och ännu mindre vilka spelare som spelade i klanen. Givetvis finns det dåliga dagar men att förlora mot ett sånt lag finns inte i SK's värld. Och det var inte bara det som var svagt under denna säsongen dom förlora mot andra lag och var ruskigt nära att förlora mot spiXel. Och Nu senast på cpl höll dom inte sitt favoritskap och förlora mot ett EYE som inte är fy skam men endå SK med alla sina sponsorer för väntas att vinna mästerskapens mästerskap. Och vara det där laget ingen vinner över. Jag tror att Element var viktigare för SK än vad man från början trodde. Vad tror ni?
Nästa tråd

183 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 183 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..