Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Liv?

Postat av CORRIERE den 2 Augusti 2004, 22:03
69 kommentarer · 90 träffar
Jo nu satt jag här och läste både nya och gamla forums trådar.. Det jag märkte när tex personer frågade "vad ska jag göra för att bli bättre" (senaste tråden jag såg) så fick dom svar sista iaf.. "SKAFFA LIV".. Hmm Om jag inte är helt bakom flötet så har man ett liv , och personer säger såhär : att sitta hemma och spela cs, då har man inget liv... Men ok vi ändrar på det : att vara ute och supa skiten ur sig, och ligga o spy i någon hörna, tjänar man det till något? ... Egentligen, visst INGET av dem är bra.. men jag kan ju inte påstå att vara ute och supa och tro man är något för man "halsade" en öl burk (lol) , hört det av många dock.. Men konstigt nog blir man bra på cs får man respekt och då kallar ingen en cs tönt.. Iallafall inte på det sättet ... aja hade dock inget o göra tycker bara det e tråkigt när folk inte vet vad dom snackar om.. eftersom man har ett liv och dvs ett mkt bättre liv om man spelare cs än att man är ute och super vardera dag..

Skriv gärna din egna åsikt om detta, mogna svar helst.. Tack!

mvh Nosler!
Föregående tråd
Nästa tråd

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..