1
Adjö CS =(
Postat av Nem0^ den 2 Augusti 2004, 11:34
129 kommentarer · 242 träffar
Jaaa ni.. Nu har d börjat närma sig slutet för min del. Morsan har stängt av internet så jag har en vecka kvar att lira. Hon tycker visst inte att det är passande att en 20-åring sitter framför datorn o slösar sin tid på dataspel. Sen blir d inte mycket annat än bara jobb o träningar.
Efter 2 års lirande så tar d slut nu, och det enda jag kan meddela är att jag kommer att sakna cs och allt som hade med cs att göra. Dock kommer jag fortsätta att gå in på FB hos kompisar o så men det blir sig aldrig likt :'( ..
Iaf, Jag tackar alla jag lirat med o de claner jag vart med i.. D har vart så kul som d kan bli. Tackar dessutom alla FB:are och alla cs-lirare där ute!
Have a good time everyone!
Hoppas d går bra för er!
Tack för mig // Nem0^
Efter 2 års lirande så tar d slut nu, och det enda jag kan meddela är att jag kommer att sakna cs och allt som hade med cs att göra. Dock kommer jag fortsätta att gå in på FB hos kompisar o så men det blir sig aldrig likt :'( ..
Iaf, Jag tackar alla jag lirat med o de claner jag vart med i.. D har vart så kul som d kan bli. Tackar dessutom alla FB:are och alla cs-lirare där ute!
Have a good time everyone!
Hoppas d går bra för er!
Tack för mig // Nem0^