1
CSPromod - Besvikelsen
Postat av Mohinder den 2 Oktober 2007, 11:54
99 kommentarer · 35 träffar
Det kom upp en nyhet på csp-hemsidan förra månaden ungefär den tjugonde om att Beta-versionen skulle släppas i slutet av månaden. Om jag inte har förståt fel så skulle väl det släppas så att alla kunde spela inte bara så att 3 st får testa. Nu är den den andra oktober jag hatar när dem säger en sak sen håller dem inte det, fan det behöver inte vara komplett det är ju en beta! Förövrigt så skäms man ju å csp-teamet vägar åt dem där filmerna, det bjöds inte på nått bra alls man det va så jävla kass kvalite. Jag såg att det va source vapen-modeller, fyfan så fuult awp lixom in med 1.6/1.5 vapenmodellerna så blir så sjukt mycket mer känsla.. Så promod-teamet kom igen nu och släpp the god damn game!
Bjuder på stavfel :)
- -
Jag missade det där med modellerna och det ber jag om ursäkt om jag visste inte att dem INTE fick ha dem och att dem höll på med att göra egna. Men nu vet jag så låt oss strunta i det.
Sorry poliser råka trycka på Anmäl istället för Redigera :X.
Bjuder på stavfel :)
- -
Jag missade det där med modellerna och det ber jag om ursäkt om jag visste inte att dem INTE fick ha dem och att dem höll på med att göra egna. Men nu vet jag så låt oss strunta i det.
Sorry poliser råka trycka på Anmäl istället för Redigera :X.