Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ytterliggare ett internet prob.

Postat av Charles X den 30 September 2007, 22:02
3 kommentarer · 67 träffar
Vet inte om detta är ett enkelt problem att lösa, har däremot själv ingen aning om hur, med det sagt.. till problemet!

När jag spelar CS så laggar mitt internet ur efter 10-15 minuter, jag får 417m/s och sen står det connection problem uppe i hörnet. Alla andra internet processer funkar som dom ska och jag har ingen aning om varför detta sker i just CS. Jag har testat att stänga ner brandväggar etc och kryssa i fulla rättigheter för HL.exe. Jag har IP-telefoni, kan detta ha med saken och göra? måste däremot påpeka att det inte har ringt eller ringts då detta händer, detta sker varje gång. Har även installerat om, kört defrag etc. Formatera tänker jag inte göra då jag inte tror det kan lösa nånting med internet. Har förövrigt ingen router eller dylikt, endast en dator uppkopplad.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..